Foredrag, seminar eller undervisning
Har I brug for ny eller yderligere viden?
Jeg kan hjælpe med at fortælle om alle muligheder, der er inden for markedsføring og kommunikation.
jeg kan gøre jer klogere på, hvad markedsføring er og hvad det gør ved en forretning, både overfor interne medarbejdere (produktion, sælgere mv.), ledelsen eller bestyrelsen.
Jeg kan hjælpe en salgafdeling med at forstå, hvorfor samarbejdet med marketingafdelingen er så vigtigt – og omvendt.
Jeg kan hjælpe med at fortælle, hvordan man griber hele markedsføringsprocessen an, fra start til slut, fx til iværksættere, brancheforeninger eller lignende.
LinkedIn indlæg for EGN Netværk Danmark
“Tusind tak for din meget flotte indsats i går. Gruppen, og jeg, var meget begejstret for din præstation i går.
Du hørte selv evalueringen, hvor der kom flere gode aha-oplevelser frem omkring delinger, UTM-links og at dyrke #.
Du svarede meget kompetent på alle spørgsmål, og du var lige det som gruppen havde brug for.”
Hjælp til marketingværktøjer
I den store marketingdisciplin findes der et hav af værktøjer, som kan bruges til både eksekveringen af markedsføringen, men også måling af resultater. Heriblandt både Google, de sociale medier, nyhedsbreve, opgave- og projekteringværktøjer og meget mere. Jeg kan hjælpe dig eller dine medarbejdere med at gøre brug af disse værktøjer, så I selv kan anvende dem i hverdagen.
Se flere emner, jeg kan gøre jer klogere på
Hjælp til hjemmesider
Gode råd og ideer til design, layout, indhold og basis SEO, samt et gennemgang af kunderejsen på jeres hjemmeside.
Hjælp til kommunikation
Sociale medier
Jeg kan guide jer I gennem de sociale medier, så I bliver klogere på, hvordan I kan bruge det i jeres hverdag. Både som virksomhed men også personlige profiler, fx LinkedIn.
Over 15 års erfaring med markedsføring, både offline og online
Jeg er god til at sætte mig ind i virksomhedens behov og lave en skræddersyet løsning for hver enkelt virksomhed. Jeg ved at alle virksomheder har behov for forskellige løsninger og derfor er det vigtigt at man finder disse behov og udarbejder en plan efter dem, for at lægge vægt på virksomhedens kernekompetencer.
Jeg har arbejdet i flere forskellige virksomheder og brancher og har derfor et bredt kendskab til både produkter, markeder og et utal af målgrupper.